Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nemi burde få i allefall bedre kundeservice og folk som vet forskjell på når man endrer til noe billigere, så må forsikringen reduseres, ikke økes... Her er alt for frekke medarbeidere. Jeg har vært kunde her i flere år. De har økt fakturaene mye fra år til år. Nå ble de plutselig mange tusen kroner dyrere enn forsikringsselskapet som jeg holder på å gå over til nå. Når jeg endret bilforsikringen fra full kasko til ansvar, så blir jeg straffet med å måtte betale nesten tusen kroner mer i forsikring enn det jeg måtte før.... Hva som er bra: At jeg snart er ferdig med Nemi Hva som kan bli bedre: Få inn nye folk som skjønner hva de driver med og kan kundeservice. Mine erfaringer: Dårlige. Aldri mer Nemi...
Bra oppgjør ved utbetaling reiseforsikring. Når man skal fornye avtale vil jeg ønske alternativer på reiseforsikringslengde.
For dyrt, men det går ann å komme til enighet på annen pris, jeg har bedd om papirutgave om min forsikring men får ikke det.
De er billige og har god kundeservice, men det er ganske mange forsikringer de ikke har eller leverer. Det gjelder både personforsikringer og forsikringer i forbindelse med utleie av fritidsbolig og forsikring av materialer på byggplass som ikke er oppført.
God service. Er meget fornøyd så langt. Å har anbefalt mange av mine venner og prøve Nemi. Samme når på døgnet å uka en lurer på noe så er det svar å få. Det er meget positivt for min del.
Min kone ble rygget på og skadet bilen ganske mye. Fikk veldig rask og god tilbakemelding og oppfølging fra Nemi med tanke på utbedring av skade og utbetaling.
Hadde et flott velfungerende integrert kjøl/fryseskap som ikke rakk å bli så alt for gammelt før et kraftig lyn og tordenvær tok knekken på det. Kontaktet mitt forsikringsselskap Nemi forsikring en tid før stengetid og forklarte hva som var skjedd, fikk beskjed om å skrive en kort forklaring som inneholdt det aller viktigste på epost til dem, noe jeg gjorde og sendte fortløpende. Dagen etter nokså tidlig på dagen tok jeg en telefon til selskapet for å høre hvordan det gikk, jeg skjønte vel egentlig at jeg ikke hadde gitt selskapet rare tiden, men utålmodigheten min i forhold til å ikke ha et fungerende kjøle/fryseskap gjorde det til at jeg bare måtte "mase litt". Dette vil jeg påstå selskapet taklet veldig bra, fikk et nytt telefonnummer som jeg kunne ringe for å komme rett til der sakene ble behandlet. Saksbehandleren hadde ikke rukket å komme til min sak ennå (selskapet hadde ikke vært åpent så lenge), men saksbehandleren viste en flott smidighet og tok utfordringen på direkten. Etter en samtale på nøyaktig 12 min var saken skrevet, vurdert og behandlet. Bekreftelse på at jeg fikk den hjelpen jeg hadde håpet på fikk jeg muntlig i slutten av samtalen. Noen minutter etter samtalen var avsluttet kom bekreftelsen også skriftlig pr epost. Jeg må ærlig si at jeg ble litt imponert og ekstra glad når saksbehandlere som man egentlig ikke har noe forhold til likevel viser slik profesjonell smidighet på direkten, det hadde jeg ikke ventet . Ønsker å takke det jeg opplevde som en forståelsesfull saksbehandler ved navn (anonymisert), men vil også rette et takk for hjelpen til den lynkjappe saksbehandleren sørpå ved navn (anonymisert) som gjorde saken ferdig på direkten. A.H