Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har forsikringer hos Nemi for tre år siden, jeg er meget fornøyd.
Fikk en mindre bilskade som jeg tok på forsikringen. Trodde at dette kun ville gi redusert bonus men ved neste hovedforfall økte de alle priser på alle forsikringene mine med flere tusen, og oppga som årsak at jeg hadde hatt uhell med bilen og derfor måtte de øke prisene til meg. Opplevde også at jeg reduserte km lengde på avtalen og de ville ikke gi noe prisavslag på det. Øker man km i avtalen så koster det en formue. I tillegg reduserte de km på foregående år slik at jeg plutselig hadde alt for få km på det nye året. Og dette hadde de store problemer med å rette opp i sine systemer.
Nemi sin nettside har vært nede i snart en måned nå, og det er jo helt absurd at man ikke kan logge inn på sine sider for å få informasjon om sine forsikringer, og de få sentralbordfolkene hos selskapet har ikke vært i stand til å gi relevante svar på forespørsler, enn si besvare alle telefoner. Man kan ikke stole på et forsikringsselskap som ikke har en fungerende nettside eller sentralbord over så lang tid. Hva er skjedd med alle kundedata osv.? Og hva skjer med kunder som opplever skader/ulykker osv? Nei, da vil jeg gladelig betale litt mer for å få forsikring hos et selskap jeg kan ha tillit til.
Måtte forandre litt på forsikringen. Heldig, så møtte jeg en forståelsesfull dame. Så jeg slapp å slutte av min husforsikring med Nemi.
Det var en vond opplevelse i sommer. (september) Vi fikk beskjed at pga manglende betaling så vi var ikke lengre forsikret mens vi var på ferie. Etterhvert så fant vi regning som skulle betales og som hadde gått i søppelpost. Den ble betalt på dagen MEN dagen etter fikk vi bekreftelse på penger som hadde gått in men nå vil NEMI at vi tar kontakt for å tegne ny forsikring. Jeg satt på tlf i minst 3 timer og ringte og skrev mail og melding uten at det hjalp. Til slutt så ringte jeg mitt gamle forsikringselskap så ordnet dem ny forsikring på 2 min. Resultatet av det heile ble over kr 700 i ekstra tlf regning og kr. 150 per dag i bøtter av TFF for 2 biler (1uke) Etterhvert fikk vi tilbakebetalt det beløpet som jeg hadde allerede betalt minus kr 1000 for purregebyr som dem sa. Og brevet med purring kom etter vi var tilbake fra ferien!
Veldig god personlig service, men jeg synes det er litt dyrt.
Ved en større forsikrings, gikk alt raskt og greit. Personlig rådgiver som kan kontaktes ved behov.