Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk et bra tilbud i anbudsrunde på bilforsikring, men mitt gamle selskap kom med et enda bedre tilbud i 12 time. Har nå mottatt «erstatningsfaktura» etter å ha benyttet meg av angrerett. Selger ringte meg og sa han ble kalt inn på teppet, fikk kjeft av sjefen og at han mistet sin sommerbonus.
God service og hyggelige saksbehandlere. Har hatt en skade som ble løst på en glimrende måte.
Har vært her nå i 5 år og aldri hatt noen av problemene som skrevet i kolonnene. Aldri problemer å få kontakt ,og min kontaktperson som heter (anonymisert) er alltid imøtekommende. Jeg vil anbefale på det sterkeste. Nå har ikke jeg hatt noen skader på 15 år så når det gjelder oppgjør kan jeg ikke uttale meg der. Men det er ryddig og enkelt
Jeg skjønner ikke grunn til å ha denne side om man fortsatt må printa ut fakturer man fått, og spare i permer på loftet. Skadeoppgjør gikk ganske raskt.
Jeg har fått en premieøkning på ca 40 % siste året. Forklaring fra selskapet er økning av verkstedspriser og indeksregulering.
Ingen tilbakemeldinger etter skade, samt lite fleksible i forhold til leiebilavtale. Alt for høyt bonustap ved skade. 30 % ?..
Nettsiden har vært nede i 6 mnd eller mer. Min side fungerer ikke. Finner heller ikke noe info om hvem som sitter i konsernledelsen. Nemi er nå en del av et annet selskap. Må nå kun forholde meg til en agent på telefon eller epost. Gammelldags. Kan ikke handle/endre forsikringer selvbetjent. Kan jeg stole på selskapet ved evt skade?