Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt to skadesaker med Nemi forsikring. Det tok lang tid å få tilbakemelding etter innsendt skademelding, deretter er vår erfaring tilbakemelding med forslag til meget lav eller ingen skadedekning. Har ikke erfart slik blanding av usaklig begrunnelse, vanskelig kommunikasjon og behov for oppfølging for å få saken ferdigbehandlet. I den siste saken sender vi nå inn klage. Erfaringsmessig, sammenliknet med tidligere selskaper vi har hatt, virker ansatte umodne/uerfarne, og preget av for stor arbeidsmengde (ringer ikke opp, vanskelig å få i tale etc.)
Unngå å bruke NEMI, lite hjelpsomme og vanskelig å komme i kontakt med. Har ventet i over 2 timer over 5 ganger i telefonkø
Ift tidligere forsikringsselskap får jeg personlig oppfølging og kundebehandleren min er den mest effektive og raskest oppfølgende jeg noensinne har opplevd.
Lett å komme i kontakt med. Rask tilbakemelding på henvendelser. Gode priser og ikke minst gode betingelser.
Kan bli bedre på kundekontakt. Savner bedre tilbud. Jeg som kunde skal ikke være en sovepute for forsikringsselskapet. Jeg forlanger at jeg får seriøs oppfølging. Det er jo mange selskaper som vil selge!