Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mistet ryggsekk i en taxi. Den dukket aldri opp på hittegods og taxi sentral ble kontaktet men fant ikke sekken. Nemi mente det ikke var grunnlag for erstatning for stjålne eiendeler.
Har kun hatt én skade med Nemi forsikring (bil kasko), og det ble ordnet uten problemer eller forsinkelser. Jeg har også en kontaktperson som svarer på mail/telefon raskere enn man kan forvente. Et minus med Nemi er at websidene deres (Min Side) ikke har fungert på veldig lenge, så man må kontakte dem pr. mail/tlf. for å se avtale o.l. Prisene deres har imidlertid vært helt uslåelige.
De flest forsikring trekke 10 prosent etter bruk av skade men Nemi trekke 30.
Er sikker på at de gode omtaler som er gitt her, er noe de ansatte hos Nemi registrerer selv... noe må de jo gjøre i løpet av en dag, de har i hvert fall ikke tid til å svare deg på mail, tlf. osv... har en liten fillesak gående med dette selskapet, noe så "stort" som en skade på frontvindu på en av bilene mine..., har ellers ikke hatt noen skade på noen ting i de årene jeg har vært kunde. Anbefaler INGEN å tegne noen som helst forsikring gjennom dette selskapet, Du vil helt sikkert bli tilbudt en fordelaktig pris på dine forsikringer ved forespørsel om pris, man kan love deg at de ved neste hovedforfall har en prisøkning på 15 - 20%.
Får ikke sjekket mine forsikringer da Min side funksjonen har vært ned i lang tid. Prisen har øket og selskapet har selv bestemt forfallsdato, noe som ikke kunne endres påsto de. Vurderer sterk bytte av selskap.
Selskapet var rimelig når jeg tegnet forsikring for 6 - 8 år siden, men i år var det en kraftig prisstigning. Virker som de gir nye kunder rimelige priser, men øker prisen når de har hatt kunden noen år.
Synes det alltid er hyggelig kundeservice, er det noe så bistår de. Har ikke hatt noe skade så jeg vet ikke hvordan de er på det.