Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke noe god erfaring. Øker forsikringsbeløp uten å gi beskjed, svarer ikke på henvendelser, sier de ikke har mottatt noe e-post osv. Dårlig kundehandsaming og veldig dyre. Ikke forståelsefulle eller hjelpsomme.
Gått 5 mnd å ikke fått svar på skadesaken (som er rimelig rett-fram sak) De drøyer der for hver mail tlf jeg tar. Har tatta saken med Fink'n
Kontaktet de i sept for å få et tilbud på forsikring av min butikk da jeg har alle mine andre forsikringer der, 5 stk. De lovte å ta kontakt, kontaktet de igjen i januar, de lover å videreformidle og ta kontakt, enda ikke hørt noe....
Mistet ryggsekk i en taxi. Den dukket aldri opp på hittegods og taxi sentral ble kontaktet men fant ikke sekken. Nemi mente det ikke var grunnlag for erstatning for stjålne eiendeler.
Har kun hatt én skade med Nemi forsikring (bil kasko), og det ble ordnet uten problemer eller forsinkelser. Jeg har også en kontaktperson som svarer på mail/telefon raskere enn man kan forvente. Et minus med Nemi er at websidene deres (Min Side) ikke har fungert på veldig lenge, så man må kontakte dem pr. mail/tlf. for å se avtale o.l. Prisene deres har imidlertid vært helt uslåelige.
De flest forsikring trekke 10 prosent etter bruk av skade men Nemi trekke 30.
Er sikker på at de gode omtaler som er gitt her, er noe de ansatte hos Nemi registrerer selv... noe må de jo gjøre i løpet av en dag, de har i hvert fall ikke tid til å svare deg på mail, tlf. osv... har en liten fillesak gående med dette selskapet, noe så "stort" som en skade på frontvindu på en av bilene mine..., har ellers ikke hatt noen skade på noen ting i de årene jeg har vært kunde. Anbefaler INGEN å tegne noen som helst forsikring gjennom dette selskapet, Du vil helt sikkert bli tilbudt en fordelaktig pris på dine forsikringer ved forespørsel om pris, man kan love deg at de ved neste hovedforfall har en prisøkning på 15 - 20%.