Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt samme kundekontakt i Sandvin Forsikring AS siden jeg ble kunde i Nemi. Får svar på alle spørsmål med en gang - og føler at jeg blir tatt godt vare på som kunde. Jeg har dessverre hatt et par skader - Nemi har håndtert dette på en profesjonell måte.
Når en går over til dem, da er de best, men når det skjer noe skade, da er de stille, følger ikke opp, og advokaten skriver på dems vegne, at de kan ikke støtte en i dette tilfelle. Men det er bare advokat som sender mail, ingen av Nemi.
Banken min sier det er ingen ting med belastninger, ble sent trafikkforsikringsforeningen, da de sa opp min forsikring?
Har bare god erfaring med Nemi og har egentlig ikke noe problem med selskapet
Hadde fire forsikringer hos Nemi, tok kontakt for å få tilbud på reiseforsikring, pga bytte av arbeidsgiver som ikke har reiseforsikring på ansatte. Endte opp med å flytte over bil, hus, innbo og båt + reiseforsikringen til Nemi. Selger kom med forslag på oppgradering av husforsikring og en totalpakke som ente med kontrakt.
Har blitt dårlige på pris og service de siste par årene. Lite kunnskap, vil bare få telefonen unna, stor prisstigning.
Tatt to hele dager uten at noe er i orden. Og ingen tilbakemeldinger underveis. Skygg unna!