Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi hadde en opplevelsen med hunden vår. Hun ble operert og lå på sykehus 1 døgn. Vi tok kontakt med Nemi forsikring og de gjørt best som de kunne. Vi var veldig fornøyd hvordan de ordnet alt med sykehus.
Byttet til Nemi og fikk superbra kundeservice og et mye billigere tilbud enn det jeg hadde!!
Har ikke hatt noen problemer med hverken oppstart eller endring av forsikring (bil) Var heller ingen problem å gå fra en bil til en annen
Vi har rimelig bilforsikring, innbo og reise forsikring gjennom Nemi i 3 år. Vi har høy egenandel og ingen skader eller ulykker under tiden.
Min side har vært nede en mannsalder snart. Har også dyr forsikring på lett mc for ungdom (over 1000 kr pr mnd). Sjekket med IF. De forlanger under 500 pr mnd. (Gjelder delekasko, der eier er eneste fører f: 2005, vegavg inkl)
Skulle uhellet treffe deg eller din familie så håper jeg at du har et annet forsikringsselskap. 1. Trenger du informasjon hva din forsikring dekker så finner du ingen ting på deres hjemmesider. 2. Det tok over 2 uker før henvendelsen min ble besvart på mail (etter ulykken) 3. Ringer du dem så blir du satt over til andre tjenester. Disse kan ikke si hva din forsikring dekker og du får beskjed om å kontakte nemi. (Sirkel). 4. Skjer uhellet i helga så har nemi stengt. 5. Du kan havne i en telefonkø som ikke fungerer! 6. Informasjon blir noen ganger sendt via sms. Sms tjenesten fungerer ikke! 7. Avtaler om å bli ringt tilbake på, blir ikke holdt. Du må selv ringe dem. 8. Nektet meg hjemreise (dette er en del av forsikringen min) fordi de syntes det var for dyrt. Fikk beskjed om ta hotell og om en sum som ble dekket. Summen ble ikke dekket etterpå (kun delvis)! 9. Pnkt 8 ble telefonlogget hos dem. Logg brukes kun mot DEG. 10. Ved å involvere Nemi kom reparasjonen 3 ganger høyere hos verksted.