Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Godt fornøyd. Bra på skadeoppgjør. God oppfølging.
Hadde en ulykke for noen uker tilbake og jeg viste ikke at Gjensidige eier 145. 000 aksjer hos Storebrand og fører fra venstre side svingte og traff meg og bilen fikk omfattende skader at rep ble ganske høy, Gjensidige er uenig og forsikringsselskapet mitt "Storebrand" er noen j#%&er at de ikke klarer å ...
All is perfect. I recomend 100% Storebrand. Not all companies working with ppl who have only D number.
Jeg synes storebrand forsikringsselskap er veldig dyrt.
Jeg var uheldig å skadet bilen min i ett autovern. Jeg meldte raskt ifra til Storebrand som over telefon opprettet sak. I løpet av 1 time var skademeldingen godkjent å takstering gjenstod. Ved takseringen fikk jeg selv velge hvilket verksted jeg ønskte å benytte meg av. Dessverre brukte verksted en del tid rundt taksering å innlevering osv. Samme dag som taksering var innlevert ble den justert å godkjent. *Takstpersonene som jobber for Storebrand burde bli flinkere på å holde en god tone å ikke være frekke å tro at alle kunder er ute etter dem. Da var alt fra Storebrand sin side fullført. Lett å få leiebil utlevert, greie personer som man kan snakke med som setter seg inn i hver enkelte sin sak. Utmerket selskap i en dårlig situasjon for meg.