Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg var uheldig å skadet bilen min i ett autovern. Jeg meldte raskt ifra til Storebrand som over telefon opprettet sak. I løpet av 1 time var skademeldingen godkjent å takstering gjenstod. Ved takseringen fikk jeg selv velge hvilket verksted jeg ønskte å benytte meg av. Dessverre brukte verksted en del tid rundt taksering å innlevering osv. Samme dag som taksering var innlevert ble den justert å godkjent. *Takstpersonene som jobber for Storebrand burde bli flinkere på å holde en god tone å ikke være frekke å tro at alle kunder er ute etter dem. Da var alt fra Storebrand sin side fullført. Lett å få leiebil utlevert, greie personer som man kan snakke med som setter seg inn i hver enkelte sin sak. Utmerket selskap i en dårlig situasjon for meg.
Har vært det billigste alternativet for meg så langt.
God kundeservice, enkle å med å gjøre og jeg syns de er billige... Så det skal mye til for at jeg bytter selskap.
Ved klage på forsikringens pris ble dette tatt til etterrettning og justert Passe på å ha riktig premie til en hver tid Bra.
Ble påkjørt og fikk skylden enda du kunne se på bildene at motparten sin bil hadde trykt inn siden på bilen min.
Handler stort sett om pris, har liten erfaring med hvordan de forskjellige selskapene ved faktiske skadeoppgjør.
Prisen jeg betaler er høyere enn det selskapet tilbyr til nye kunder!