Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig behjelpelige med det som trengs, men som alle andre så får du svi for å være trofast mot dem
Takk for hyggelig omtale på servicenivå, vi håper at du vil være fornøyd med oss også i fortsettelsen. Dessverre har skadefrekvensen økt på de aller fleste skadeprodukter slik at også vi har sett oss nødt til å øke prisene mer enn vi liker, men vi håper at vi har truffet riktig. Det vi har sett er likevel at vi har klart å holde prisene lavere enn våre konkurrenter, selv om vi også har en høyere økning enn på flere år.
Enkel og få kontakt med. Har ikke hatt noe problemer. Rimelig
Dårlig kundebehandling, vanskelige i forhold til oppgjør etter skade.
Endring av vilkår,fra beløp per skade,til beløp per år.Endringen tredde ikraft i 2023. men ble gjort oppmerksom på det nå.Flytter nå alle mine forsikringer til nytt selskap.
Jeg fikk rabatt fordi jeg har pensjonsforsikring der.
Takk for hyggelig score og velkommen skal du være om du velger oss. God sommer!
Får plutselig ikke noe veteranforsikring på en bil jeg har kjøpt. Må betale litt over 5000kr med full kasko som jeg betalte rundt 1300 kr med full kasko på gamle bilen min som jeg har solgt HELT UTROLIG
Forsikringer har blitt vesentlig dyrere som følge av generell inflasjon og dyre skadeoppgjør. Kontakt Kundesenteret om du mener at det er gjort feil ved vurderingen av din bil. Generelt kan det sies at vår veteranforsikring gjelder kun for kjøretøy eldre enn 30 år, velholdt og i original stand – altså et samleobjekt. Du må ha ordinær bilforsikring hos oss, før du kan kjøpe forsikring for veteranbil. Lykke til.
Hadde leiebilordning på bilforsikring som jeg ikke benyttet. Da skulle jeg få 250.- pr dag bilen var til reparasjon. Bilen sto på verksted i 18 dager, men fikk ikke pengene jeg hadde til gode før jeg gjorde selskapet oppmerksom på det etter to mnd. Hadde også superforsikring på huset som verken dekte en markise som tok kvelden, eller en vannlekasje. Dessuten er det nesten umulig å komme fram på tlf. Tilbakering funksjonen virket også dårlig ved enkelte tilfeller. Bytter selskap pga irriterende dårlig kundebehandling.
Leit å høre, jeg kjenner ikke sakene du forteller om, men ikke enhver feil eller skade vil kunne dekkes på en husforsikring. Takk for din tilbakemelding.