Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Storebrand er ukomplisert og enkelt og forholde seg til. Svarer kjapt på telefon og kan alltid svare :)
God på informasjon. Og hyggelig kundemottager. Rask behandling av utbetalinger i forsikringssaker.
Storebrand har vært rask i sin behandling av skadesaker og kommet med god informasjon underveis. Har følt meg ivaretatt i prosessen.
Kundevennlige og serviceinnstilt. Fått god veiledning og hjelp.
Storebrand bil forsikring økte pris fra 974 til 1264.
Meget god service og veldig gode priser, flere andre selskaper har prøvd å matche prisene i flere år nå, men er alltid mange tusen dyrere
Jeg byttet til Storebrand for bil, MC, innbo og husforskringer i Mai 2019. Da ble første faktura skrevet og tilgjengelig kun på storebrand.no. Opprettet efaktura avtale og tenkte at alt skulle være i orden fra nå av. Men nei, storebrand sendte ikke alle faktura gjennom efaktura og jeg fikk en purring for "ubetalte premium" av noe jeg faktisk hadde betalt, men ikke gjennom efaktura systemet eller verken på mail eller sms, så jeg visste ikke om det. I mellomtiden fikk jeg de normale månedlig fakturaene via efaktura. Så jeg tenkte at alt var i orden. Avtalen ble opphørt 05.07. pga "manglende betaling" på en av fakturaene. Noe som jeg selvfølgelig hadde ikke ønsket. Jeg fikk først vite om det 13.07. når jeg mottok sms og mail fra trafikkforsikringsforeningen om jeg ikke hadde forsikring på bil og mc lenger!! Tenkt om noe hadde skjedd et uhell i mellom tiden... Hvorfor har ikke Storebrand sendt meg en eneste mail eller sms eller forsøkt å ringe? Hvordan har Storebrand ikke klart å sende egne faktura gjennom efaktura avtalen??