Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Krevde erstatning for to kofferter som ble borte på tur, etter fire måneder klarte de å sende meg brev der de beskylder meg for forsikringssvindel, sier opp forsikringene mine og erklærer meg uønsket som kunde i all fremtid. Da jeg sendte klage og påpekte at anklagende mot meg var 100% feil ble det stille. Etter 5 uker har jeg verken fått noen ny henvendelse eller svar på epost. Advarsel til deg som måtte ønske å ta kontakt på telefon med dette selskapet: Bruk en app som tar opp samtalen! Heldigvis hadde jeg det, og kunne forsvare meg mot løgnene deres.
Var tidligere fornøyd, men de endret prisen på enkelte forsikringer med 25% siste år.
Har ikke hatt bruk for de så mange ganger de siste årene. Kun en skade på MC som de handlet helt greit.
Alt er bra så lenge du betaler dine fakturaer. Men når det kommer til å faktisk refundere, vil de alltid finne noe å unngå refusjon. Hold deg unna!
Bare bra. Blir dyrt og har ikke så mye erfaring, har ikke nå brukt dem, bare betale dem.
Er fornøyd, men det er alltid viktig å sjekke at man har en god miks mellom god pris og gode betingelser.
Eg bytte til Storebrand i slutten av ein månad og fekk fyrste fakturaen. Næste faktura kom fem vikor før næste forfall. Eg fekk difor gleda meg yver fakturagebyr og eit for meg nytt gebyr, termingebyr. Eg vel bankar og trygdelag som ikkje spekulerer i gebyr.