Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ufattelig dårlig kundeservice, svarer ikke på Mail - og får ikke tilbakemelding
Når jeg endelig får beskjed om at "det er ikke sikkert at forsikringen din dekker kansellert fly" da blir jeg litt irritert. Og det viste seg at det heller ikke var så lett. Det ble en liten kamp og de prøvde seg først bare med 1/4 av summen men etter en ny runde fikk vi tilbake full sum. Helt unødvendig saksgang som skapte mye frustrasjon. Hadet til Storebrand... Du vet aldri hvordan selskapet er før du skal bruke de....
Den absolutt beste barneforsikringen som finnes, helt fantastisk.
Ikke noe tull med skjemaer eller utbetaling av erstatning.
Er veldig fornøyd med knall service, veldig hyggelig kundebehandler og var det billigste selskapet.
Samtlige forsikringer har mangedoblet seg. Helt tydelig at det er lokkepriser innledningsvis, og at det deretter kan opptil doble eller tredoble seg, selvom bonusen din øker. Grenser til kriminell adferd.
Bra kundeservice. Tilbakebetaling av kjørelengde jeg ikke har brukt. Kjørt under 8000, betaler for 12000. Kunne vært bedre på pris med de forsikringene vi har.