Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Alt er bra. Kundeservicen har vært topp. Imøtekommende.
Bra behandling på ulykke, jeg har hørt det har ikke alltid billigste forsikringene.
Kjørte på en grevliing, og fikk skader på luftfjæring. Tilbakemelding var at de ikke dekket luftfjæringer på generelt grunnlag Ved klage svarte de at det var hull i gamle fjæringer fra før. De overså vedlagt dok på at de var kun 4 år gamle Ny klage, kopi av dok, og ba de om å komme og hente ødelagt demper for undersøkelse av skade, og almenntilstand på luftfjæringen. Da endret de svar til at takstmann antok at hullet var i skjøten mot demper, og at det skyldtes sand som hadde gnaget hull Dette er ikke riktig, hullet er midt på "gummislange" som blåses opp/ned av systemet, og "min" mekaniker monterte fjæringen på benk, og tok bilde av skaden Dette ga de ingen respons på Gidder ikke mer, bytter selskap så snart som mulig.
Lovet lav eller ingen prisøkning, fikk høy prisøkning og måtte ringe å klage, ha fått redusert til akseptabelt nivå.. Men burde vært unødvendig.. Selektiv kundevurdering bør være prioritet.
Jeg er veldig godt fornøyd både med service og priser. De er ikke fullt så gode på pris på bil når en har hatt en skade og går ned i % bonus, og når en har sjåfør under 24 år. Ypperlig service.
Meget bra på pris, men hadde et uhell med en henger. Snakket med skadekontoret, mannen jeg traff på kan ingenting om kundebehandling. Mer arrogant skal du lete lenge etter, han gadd ikke å høre på meg men avfeide meg over tlf, satt igjen som den store taperen. Synd at Storebrand skal ha sånne arrogante typer ellers veldig bra.
Dårlig nettside, middels service. Prisene er ok, men det holder ikke.