Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Skade på campingvogn for 9 mnd siden. Takstmann har sagt sitt, men ekstremt treg saksbehandling, og ikke mulig å få snakke med saksbehandler, kun beskjed om at det blir gitt beskjed til saksbehandler. God på pris, men elendig på saksbehandling når skaden først er skjedd.
Jeg har ingenting å legge til Jeg er fornøyd jeg er en langsiktig yakaynik med storebrand forsikringsselskap og jeg har ikke blitt skuffet ennå, og jeg vil fortsette å være en lojal kunde. Mvh Tibor M.
Dette er et forsikringsselskap som er useriøs i fra A til Å. Ble oppringt av en tulling og ble lurt til å bytte selskap på privat og firma. Ved nærmere ettersyn av dokumenter finner jeg ut av at kjeltringen hadde satt høye egenandeler, redusert kvadratmeter på boligen, samt reduser årsverkene med 50% på yrkesskadeforsikringen til mine ansatte. Dem hadde i tillegg en UW-avdeling som er helt latterlig.. Fikk såvidt forsikring på en snøscooter.. Dette skal liksom være en av Norges største konsern. Varsko til alle kunder, sjekk deres dokumenter, ikke stol på selgeren som ringer.
De kjøpte opp mitt gamle forsikrings selskap og overtok meg som kunde, da ble prisen nesten doblet enn hva jeg hadde betalt før! Kunne ikke gi meg noe rimeligere og sa det var det beste prisen jeg kunne få.
Jeg har ingen negative erfaringer. I de få tilfellene jeg har benyttet forsikringen har utbetalingen kommet uten innvendinger
Etter mindre enn 3 måneder som kunde, skrudde Storebrand opp prisen på alle mine forsikringer, total prisøkning på nærmere 4000 kroner. Jeg har ikke hatt noen skader. De svarer heller ikke på henvendelser - styr unna!
Øker premien uten grunn etter noen år. Dette er sikkert god butikk for dem, men veldig tungvint for kundene. Men kundene betyr vel ikke så mye for dem.