Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har ingen negative erfaringer. I de få tilfellene jeg har benyttet forsikringen har utbetalingen kommet uten innvendinger
Etter mindre enn 3 måneder som kunde, skrudde Storebrand opp prisen på alle mine forsikringer, total prisøkning på nærmere 4000 kroner. Jeg har ikke hatt noen skader. De svarer heller ikke på henvendelser - styr unna!
Øker premien uten grunn etter noen år. Dette er sikkert god butikk for dem, men veldig tungvint for kundene. Men kundene betyr vel ikke så mye for dem.
de var veldig på med og få meg til å skifte forsikring til Storebrand, pris og vilkår var helt ok, men kundebehandlingen etter jeg har kommet over til Storebrand er helt RÆVA. ikke svarer min personlige rådgiver telefon og gir heller ikke noe form at han skal ta kontakt. Ringer jeg ``hoved`` nr så ble jeg bare satt over og satt over. ingen tok ansvar for å hjelpe meg.
Reduced my bonus to Malus.without any proper explanation.
Jeg fikk tilbud fra Storebrand, de var billigst, så jeg tegnet avtale med dem. Men, så oppdaget jeg en skade på huset, takstmann har vært å sett, skade rapport er sendt inn. Men nå er det gått 3 mnd, storebrand gjør ingenting. De bare henviser til web siden deres. Der står det at saken er under behandlig......ingen tilbakemelding eller noe. Svært useriøst. (Jeg har hatt en skade tidligere, men da ett annet firma, og da var det bare 14 dager så var firma på plass)
Vanskelig å få tilbud fra dem, svarer ikke på henvendelser, dårlig hjemmeside for samboere da bare en kan logge inn.