Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Storebrand er et av de dyreste og dårligste forsikringsselskapene i Norge. Kundeservice er veldig treg og uhjelpsom. De bør skjerpe seg om de ønsker å være relevante i fremtiden! Vilkårene er midt på treet.
Veldig skuffet. Fikk en pris. Så når forsikringene trer i kraft viser det seg at bobilen hadde blitt forsikret som en campingvogn. Så når jeg ringer inn for å korrigere øker prsen på totalen veldig og det har blitt dyrer enn jeg hadde i forrige selskap. Da var vitsen borte. Så får jeg melding om at prisen var endret fordi selskapet jeg hadde hadde oppgitt at jeg hadde 0 i bonus. Jeg måtte ringe og fikse og dette gård et tid med. men får selskapet til å oppgi bonuser jeg har. Så kommer regningen som er uten bonuser. Da begynner bråket. Jeg føler meg lurt til de grader. Ikke noe kundevennlig overhode. Dypt skuffet er jeg.
Tar ikke kontakt med kunde og får ikke begrunnelse på problemer som har oppstått
Ble med over til bytte fra tide til storebrand, så fikk greie priser med internett rabatt. Men her setter de egne priser og får ikke brukt priser fra internett. Mafia, elendig kundeservice per telefon.
Skademeldinger og vedleggene er sendt inn fra begge partner etter en bilulykke , saken bli lukket etter 7 uker uten behandling , ringte til kundeservice saken bli åpnet igjen og etter noen dager saken bli lukket igjen
Virket som Storebrand hadde tatt valget for meg som de mente var best uten å kunne sannsynliggjøre dette . Det synes jeg lite om.
Dårlig kundebehandling.Uansett når jeg hadde behov for hjelp.Var det ikke dekket.