Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vanskelig å komme i kontakt med kundesenteret, og om du er så heldig å få kontakt oppleves de arrogante, og med beskjed om at du blir kontaktet tilbake. Liten, eller ingen oppfølging. Fraskriver seg alt ansvar. Styr unna!!
Kjøpte ny bil og havnet 150,- billigere ut hos et annet forsikringsselskap og lurte på om de kunne matche tilbudet. Det kunne de ikke. Så takk for meg. Nå vil jeg bare vekk derfra og flytte resten av forsikringene mine.
Jeg anbefaler virkelig alle om å holde seg langt unna dette selskapet, saksbehandling tok flere måneder, de dekket ikke tapet av stjålet verdisak under reiseforsikring.
Alt for dyrt! Sammenlignet med andre selskap så koster de fort for mye!
Meldte skade 4.juli 2022. Venter fortsatt på at noen skal ta tak i denne saken. Skaden skjedde på kveldstid - derfor ble det SOS Veihjelp som hjalp oss. De skrev ut en leiebil slik at vi kom oss hjem. Vi fikk ingen info rundt dette og dagen etter kontaktet jeg Storebrand for info om den lånebilen og det hele. De sa at dette var ikke deres sak. Jeg kontaktet SOS veihjelp og de sa det var Storebrand sin sak, men at jeg normalt kunne ha leiebilen i 11 uker. Etter noen dager kom det telefon fra Hertz som spurte hvor lenge jeg skulle ha bilen. De informerte også om at regningen til nå var 15000 kr. Jeg ble sjokkert og leverte den sporenstraks tilbake. Så fikk jeg melding fra Storebrand om at skadesaken var klar og jeg kunne finne verksted. Gjorde det og de utbedret skaden. Men noen dager etter fikk jeg telefon fra takstmann som sa at de ikke dekket skaden. Dette protesterte jeg på og nå har de hatt den liggende siden juli uten å ta noen avgjørelse. Jeg har purret tre ganger - det hjelper ikke. Orker ikke dette lenger nå. Har vært kunde i Storebrand i ti år.
Meldte inn skade (Dyreforsikring) har enda etter en uke ikke mottatt svar. Saksbehandler har heller ikke svart på min henvendelse om forventet behandlingstid. Selskapet burde hatt direkteoppgjør med veterinær.
ikke noe kundebehandling,arogant person,tenkte og utvide mine bilforsikringer,men nå bytter jeg