Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
ikke noe kundebehandling,arogant person,tenkte og utvide mine bilforsikringer,men nå bytter jeg
Utrolig lang behandlingstid. 8 måneder og gjentatte purringer. Feilaktig avslag på skadesak. Styr unna. Flinke å ta imot penger, men trenger man hjelp er det bare å glemme.
Storebrand gjør alt de kan for å spare mest mulig, og de bryr seg ikke om utfallet til kunden ikke strekker til.
Vær så snill aldri velg denne verste forsikringsselskapet. De er verst med alt, kontakt, tid, behandling, service. De gjør absolutt alt for å ikke utbetal det du har rett på. Man må mase å mase i flere år. Og det hjelper heller ikke.
Venter fortsatt på svar fra mange uker tilbake...spørsmål om hvor lang behandlingstid jeg kan forvente er heller ikke besvart....
Mistet noe på reise, får ikke dekket dette. For det jeg vet kan det godt være STJÅLET, men hvorfor i pokker skal jeg måtte melde det som stjålet for å kunne få igjen noe på forsikringen? Anbelafer ikke!! Tok også over 2 uker på å få behandlet en enkel sak.
Lang tid på svar og vanskelig å ha med å gjøre. Ikke til å stole på