Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Når du først har skade og trenger hjelp skal forsikringen ta laaaangt tid å behandle saken og til slutt få veldig lavt dekning. Altfor dårlig takst nesten ingenting tilbake. Like gjerne og ikke ha forsikring
Dette var lei lesning. Vi bruker nesten utelukkende eksterne takstmenn, nettopp for å sikre at vurderingen gjøres objektiv og korrekt. Om du mener at dette ble feil, ta gjerne kontakt med oss for en fornyet vurdering og du kan fritt melde inn saken til Finansklagenemnda.
Det er lenge siden jeg hadde en brann. Oppgjøret var enkelt og greit.
Godt å høre at du var fornøyd og opplevde at du ved en skade fikk oppgjør enkelt og greit. Det er viktig for oss.
Har egentlig noe negativt å si om Storebrand bortsett fra prisen
Godt å høre at du er fornøyd. Dessverre rammes også vi av inflasjonen i samfunnet og har derfor en høyere prisstigning enn vi liker, men vi lover å fortsette med å levere på tilliten du har til oss.
Tok kontakt og kom med tilbud. De hadde en seriøs tilnærming til ulike problemstillinger.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Billig og gode kommunikasjon, i forhold til andre forsikring selskaper, derfor jeg velger Storebrand
Tusen takk for strålende tilbakemelding - jeg håper du velger oss også i fortsettelsen!
Konkurranse dyktige priser. Lett å snakke med kunderådgiver . Veldig fornøyd.
Tusen takk for strålende tilbakemelding - jeg håper du velger oss også i fortsettelsen!
Veldig dyre forsikringer. Økte plutselig årlige prisreguleringer med 13.500,- uten at det er foretatt noe utbetalinger på skade. Bytter tvert!🙌🏻✨
Dessverre rammes også vi av inflasjonen i samfunnet og har derfor en langt høyere prisstigning enn vi liker. Vi er ikke de eneste, så faktisk i en prissammenligning som ble fremlagt nå i månedskiftet juni/juli at Storebrand er fortsatt av de selskapene som ligger lavest i pris, selv om du neppe opplever det slik.