Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
gode og informative kundebehandlere med nogenlunde konkuransedyktige priser
Forstår at det er sånn, men det skulle være unødvendig med årlig gjennomgang av forsikringer dersom en har oversikt. Det er ingenting som heter langt kundeforhold lengre.
Raskt med tilbakemeldinger og svar. Jeg er i en forsikringssak nå .Derfor er dette ekstra viktig for meg.
Takk for hyggelig omtale. Husk at du alltid kan kontakte kundebehandleren din direkte om det er noe du lurer på. Kontaktinformasjon finner du ved å logge på vår nettside og gå inn på "Mine skadesaker"
Veska ble stjålet på ferie. Fikk avslag på erstatning med grunn "hadde ikke nok tilsyn til eiendelene mine"
Det er synd at vi ikke klarte å levere på forventningene du hadde til din forsikringsavtale. Om du mener vi har gjort en feil eller at vår vurdering er basert på feil opplysninger, ta gjerne kontakt med oss. Kontaktinformasjon til din kundebehandler finner du ved å logge på vår nettside og gå inn på "Mine skadesaker"
Har topp dekning på hus. Storebrand dekker så fint bekjempelse av skadedyr som mus. I realiteten betyr dette at du får utdelt to musefeller. Måtte knuse et vindu i nødverge. Med en egenandel på 6000 var det ingen hjelp å få. Har fått mye bedre hjelp i andre selskap og kommer til å bytte selskap.
Det er synd at vi ikke klarte å levere på forventningene du hadde til din forsikringsavtale. Om du mener vi har gjort en feil eller at vår vurdering er basert på feil opplysninger om saken, ta gjerne kontakt med oss direkte. Kontaktinformasjon til din kundebehandler finner du ved å logge på vår nettside og gå inn på "Mine skadesaker"
Meget hyggelig selskap når man kommer som ny kunde. Ved revidering av avtale etter 1 år øker selskapet prisen med over 12%.
Barnet kom inn med RS på lite lokalsykehus men utviklet alvorlig infeksjon pga utbredt gjenbruk av medisinsk engangsutstyr. Forsikringsagenten ville ikke flytte barnet til sentralsykehuset fordi han fikk "tilfredsstillende behandling". Sykehuset hadde ikke en gang tilgang på varmt vann eller rengjøringspersonale, og brukte utenlandske pasienter som inntekt. Jeg jobber i helsesektoren men de ville ikke høre på mine observasjoner. Aldri mer Storebrand.
Det er trist å høre om din opplevelse - håper det har gått bra med barnet ditt? Om du mener vi håndterte saken feil eller at vår vurdering var basert på feil opplysninger, ta gjerne kontakt med oss dirkete - det kan gi oss viktig læring. Kontaktinformasjon til din kundebehandler finner du ved å logge på vår nettside og gå inn på "Mine skadesaker"