Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Meget hyggelig selskap når man kommer som ny kunde. Ved revidering av avtale etter 1 år øker selskapet prisen med over 12%.
Barnet kom inn med RS på lite lokalsykehus men utviklet alvorlig infeksjon pga utbredt gjenbruk av medisinsk engangsutstyr. Forsikringsagenten ville ikke flytte barnet til sentralsykehuset fordi han fikk "tilfredsstillende behandling". Sykehuset hadde ikke en gang tilgang på varmt vann eller rengjøringspersonale, og brukte utenlandske pasienter som inntekt. Jeg jobber i helsesektoren men de ville ikke høre på mine observasjoner. Aldri mer Storebrand.
Det er trist å høre om din opplevelse - håper det har gått bra med barnet ditt? Om du mener vi håndterte saken feil eller at vår vurdering var basert på feil opplysninger, ta gjerne kontakt med oss dirkete - det kan gi oss viktig læring. Kontaktinformasjon til din kundebehandler finner du ved å logge på vår nettside og gå inn på "Mine skadesaker"
Jeg oppdaget etter mange år at Storebrand ikke hadde gitt meg avslag på min innbo, husforsikring, for at jeg hadde røykvarslere tilknyttet alarmselskapet! Dette utgjorde ca. 6000 kr. i tapt avslag! De påsto jeg hadde gjort feil ved bestilling av forsikringer og ikke dem! Noe som ikke stemmer! De nektet å etterbetale meg! Jeg sa opp alle mine forsikringer hos Storebrand og byttet til et annet forsikringsselskap og de var minst 6000 kr. billigere og jeg sparte det de svindlet meg! Jeg anbefaler dere å boikotte dette useriøse svindler firmaet Storebrand!
Veldig kjekke rådgivere, de svarer raskt, har ikke hatt noe forsikringssak med de, så vet ikke hvordan de er med tanke på oppgjør/skadehjelp. Alt i alt ett firma som kan anbefales
Takk det var hyggelig å høre! Vi håper du unngår skader, men om så skjer, skal vi gjøre vårt for å leve opp til forventningen. Du vil finne kontaktinformasjon til din kundebehandler ved å logge på vår nettside og gå inn på "Mine skadesaker"
Bra service og kundebehandling , men forholdsvis stive priser på produktene.
Har en åpen sak hos dem i mer enn 3 måneder, ingen svar og heller ikke mulighet til å få tak i den via telefonen. Ringer til takstmannen hver dag of får som svar "jeg ikke har fått svar ennå" Synes at det er virkelig et dårlig forsikringsselskap. Skal bytte det til IF så snart jeg har blitt ferdig med dem.👎👎
Super forsikring som ikke dekker det som burde dekkes, jobber med lignende saker der kunder får dette dekket.