Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hvis man ikke tar kontakt jevnlig blir forsikringspremien satt opp uforholdsmessig mye hvert år.
Bare lokketilbud før de justerer opp prisene uten forklaring. Kundebehandler svarer ikke på spørsmålene man stiller, bare går rundt grøten. Aldri mer dette tulleselskapet!
Syntes det var rart å få prisøkning første året, jeg hadde jo valgt selskapet pga en akseptabel pris
Det tar lang tid å få svar, vanskelig å finne frem på sidene deres og skjønne vilkårene. De har dekning for få ting og vanskelige å få tak i.
Etter dreneringsarbeid skadet håndtverker grunnmur og bilder av skader ble sendt til STOREBRAND. Her får jeg til svar at det er kun avskallinger av muren når det er hull og sprekker tvers gjennom. Ingen takstmann er blitt sendt ut for å vurdere skadene som er påført de har kun gitt svar basert på bilder som er sendt. Det at selskapet sier de dekker håndtverkerfeil inntill 100 000kr er bare tull. Styr unna dette selskapet for det kommer til å la deg i stikken når du trenger hjelp.
Vurderer å bytte, siden prisene stiger hele tiden. Har aldri hatt behov for å bruke forsikringene heldighvis.
Hadde innbrudd i låst bod og ble stjålet skiutstyr og klær for over 23000 kr men etter egenandel og utregning som var på 80 % av gjenstandenes verdi så ble utbetalingen på litt over 6000 kr. Så får nesten ikke noe igjen for det tapte . Blir dyrt å kjøpe utstyret på nytt og føler at har betalt unødvendig på forsikring i flere år som ikke gir noe tilbake når uhellet først er ute .