Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hadde innbrudd i låst bod og ble stjålet skiutstyr og klær for over 23000 kr men etter egenandel og utregning som var på 80 % av gjenstandenes verdi så ble utbetalingen på litt over 6000 kr. Så får nesten ikke noe igjen for det tapte . Blir dyrt å kjøpe utstyret på nytt og føler at har betalt unødvendig på forsikring i flere år som ikke gir noe tilbake når uhellet først er ute .
Arrogante ansatte, ikke interessert i å hjelpe, skylder på gammel sak som må gå på forrige forsikringsselskap.??? Ble veldig lei :-(
Jeg fikk en telefon angående bilforsikring og ble møtt med hyggelig tone og en serviceinnstilt ansatt som ville gjøre alt så bra som mulig for meg, og gikk langt for å få dette til. 10/10 anbefales
Storebrand forsikring har skjønt det hvordan man skal behandle sine kunder. Jeg har god erfaring fra Storebrand forsikring. Meget god kundebehandling. 👍👍
Jeg har hus,innbo og bilforsikring hos Storebrand. I løpet av 1 år økte prisen med nesten 70%. Jeg var i kontakt med kundeservice og leder som innrømmet at dette var ekstremt, men at dem ikke kunne gjøre noe. Styr unna Storebrand forsikring!
Mitt forsikringsselskap ble kjøpt av Storebrand og forsikringene økte fra 20 000 til 33 000
Hadde en parkeringsskade på bilen min. Da jeg holdt på og selge den måtte jeg fikse skaden via forsikringen for og ha høyest verdi på bilen. Dette førte til at de satte ned bonusen min fra 70% til 50% med engang uten unntak. De alle fleste setter det kun ned 10% for slike skader men ikke Storebrand desverre. Byttet selskap med engang da dem sto på sitt og fikk forhandlet med frem til tidligere bonus som jeg tidligere hadde.