Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hadde en parkeringsskade på bilen min. Da jeg holdt på og selge den måtte jeg fikse skaden via forsikringen for og ha høyest verdi på bilen. Dette førte til at de satte ned bonusen min fra 70% til 50% med engang uten unntak. De alle fleste setter det kun ned 10% for slike skader men ikke Storebrand desverre. Byttet selskap med engang da dem sto på sitt og fikk forhandlet med frem til tidligere bonus som jeg tidligere hadde.
Jeg sjekker prisen på mine forsikringer hvert år mot en del konkurrenter og Storebrand har prismessig aldri hatt sjanse mot de andre forsikringsselskapene. Heller ikke på forsikringsvilkårene. Vi har reiseforsikring via jobben og det er Storebrand. Da min far gikk bort i sommer, bodde jeg på hotell ifb med besøk hos han, altså dødsfall i nærmeste familie, men dekket Storebrand mine kostnader med kansellering av hotellet? Neida...
Vi fikk skade , som det virker til skal være innenfor dekningen av Storebrand. Aldri har vi opplevd mer arroganse. Hovedstaden i Norge heter ifølge Storebrand ikke Oslo. Dette er på linje med hvordan de vrir seg unna saken. Vi ble sendt fra behandler til behandler... hvor nr 1 sa ja til erstatning. Men omgjort til nei. Det er også viktig for Storebrand å dekke hverandre virker det som. Innrømme feil tror jeg er deres mantra. Nei at vi skulle få oppleve en slik total virkelighets tolkning er utrolig. Her lyser varsel lampene rødt!!! Styr unna.
Styr unna Storebrand. Bra på pris, men forferdelig kundebehandling når uhellet er ute.
Følger opp, bra selskap men nådde ikke opp denne gang på pris og dekning. Hadde også foretrukket personlig rådgiver/kundekontakt
Ingen dekning på fuktskade innvendig som andre selskap dekker. Følgeskader er vanlig å dekke i mange selskap
Vært kunde hos Storebrand forsikring i en årrekke. Opplevde svært dårlig kundebehandling da jeg skulle tegne en ny bilforsikring. Kundebehandler var frekk og nedlatende da undertegnede ga utrykk for at prisen på forsikringen var høy. Etter kort tid ønsket undertegnede å avslutte samtale grunnet kundebehandlers frekke og nedlatende væremåte, kundebehandler avsluttet da samtale ved å bare legge på/kutte samtale.