Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har verken hatt gode eller dårlige erfaringer, kjørt skadefritt i mange år.
Registrert skade 24. juli og har pt ennå ikke tatt i saken, over 3 uker senere 17. August. Dette er for dårlig!
Grei kundeservice og hjelp, men kunne vært bedre på pris.
Storebrand er et seriøst selskap som kan sine ting. Lette å prate med både på mail og telefon.
Jeg har ikke noe å klage på hos Storebrand de gjør en utmerket jobb. Jeg ønsker nå å se om de har de riktige prisene når man sammenligner med konkurrentene.
Jeg har alltid fått en OK pris her, men etter å ha blitt trakasert hver gang jeg anskaffer meg en verdigjenstand, har jeg valgt å gå til et annet selskap. Utrolig dårlig kundeservice, til tross for at jeg har alle mine forsikringer her og betaler godt over 20.000/år.
I forbindelse med sommerferie ble innbetaling forsinket ved en misforståelse. Da ble bilforsikring kansellert uten noe mail eller sms varsel (får ikke brev post på ferie). Da man gjorde opp og skulle åpne det igjen, fikk man økt forsikringen med nesten 5000, - i året. Dette er jo synd for var forsåvidt fornøyd med Storebrand og hadde samlet alle forsikringer der, men når man straffes så hardt for en misforståelse må man se seg om etter andre tilbud.