Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
I forbindelse med sommerferie ble innbetaling forsinket ved en misforståelse. Da ble bilforsikring kansellert uten noe mail eller sms varsel (får ikke brev post på ferie). Da man gjorde opp og skulle åpne det igjen, fikk man økt forsikringen med nesten 5000, - i året. Dette er jo synd for var forsåvidt fornøyd med Storebrand og hadde samlet alle forsikringer der, men når man straffes så hardt for en misforståelse må man se seg om etter andre tilbud.
De tar vare på eksisterende kunder. Imøtekommende og gode på forhandlinger.
Har ikke brukt forsikringen i mer enn et par ganger på 10 år, tror jeg. Har derfor ikke noe erfaringsgrunnlag for noen uttalelser om skadeoppgjør.
Hurtig saksbehandling. Informasjon. Trodde jeg var bedre dekket en det jeg var.
Alt er bra. Kundeservicen har vært topp. Imøtekommende.
Bra behandling på ulykke, jeg har hørt det har ikke alltid billigste forsikringene.
Kjørte på en grevliing, og fikk skader på luftfjæring. Tilbakemelding var at de ikke dekket luftfjæringer på generelt grunnlag Ved klage svarte de at det var hull i gamle fjæringer fra før. De overså vedlagt dok på at de var kun 4 år gamle Ny klage, kopi av dok, og ba de om å komme og hente ødelagt demper for undersøkelse av skade, og almenntilstand på luftfjæringen. Da endret de svar til at takstmann antok at hullet var i skjøten mot demper, og at det skyldtes sand som hadde gnaget hull Dette er ikke riktig, hullet er midt på "gummislange" som blåses opp/ned av systemet, og "min" mekaniker monterte fjæringen på benk, og tok bilde av skaden Dette ga de ingen respons på Gidder ikke mer, bytter selskap så snart som mulig.