Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er utrolig dårlig kundebehandling når det kommer til at en trenger hjelp av dem. Har sendt inn skadesak og at det skal være leiebil, det ble ikke brukt leiebil, slik at det skal utbetales kompensasjon. Det blir ikke svart på meldinger og ikke noe tilbakemeldinger når en sender nye opplysninger i saken. Jeg har nå prøvd å få svar ifra dem i 2 uker, men her skjer det ingen ting Når en ringer får en heller ikke noe hjelp, bare sure svar av kundebehandler. Ikke et selskap å stole på når det kommer til oppgjør
De er gode på pris, men de er litt dårlig når det gjelder faktureringsutsendelse.
Jeg føler meg godt ivaretatt som kunde i Storebrand Forsikring. Rask behandling og bekreftelse på skade. Er også kunde hos Storebrand på fond og forvaltning. De er til å stole på og har dyktige fagfolk. Jan R. H.
Veldig bra forsikring selskap snart og enkel oppgjør
God informasjon og godt skadeoppgjør. Det stoppet litt opp etter de første bekreftelsene, men tok seg opp igjen.
Jeg syntes det er en veldig fin forsikring. Men jeg ser etter ett nytt firma for å muligens få forsikrings kostnader ned
Etter en røykskade hos naboen i mai, har vi i august ennå ikke fått fullt oppgjør for skadene. Vi har purret og purret saksbehandler, og hele tiden får vi beskjed om at hen skal ringe tilbake senere samme dag. Men det skjer ikke. Vi har ikke fått tilbakemelding fra saksbehandler siden medio mai. Vi har fått noe oppgjør via andre saksbehandlere, men bruker mye tid på å purre opp restoppgjøret. Saken har nå gått så langt at vi vurderer klage til Finansklagenemdna. Styr unna!