Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har egentlig ikke noe å si, annet enn at jeg hadde kasko på begge bilene og byttet til ansvar på en. Plutselig fant jeg ut at jeg hadde ansvar på begge...
Fikk en meget god pris på bilforsikringen i starten. Nå som bilen er eldre og bonusen høyere etter skadefri kjøring, er premien snart doblet, og ligger godt over selv dyreste konkurrent. Dråpen som fikk meg til å bytte til et annet selskap, var at de heller ikke tilbakebetalte for et betydelig antall kilometer jeg hadde betalt for men ikke kjørt etter at min bilbruk endret seg. Da jeg var i en lignende situasjon med et annet forsikringsselskap for noen år siden, fikk jeg refundert det jeg hadde betalt for mye. Kontakter jeg kundeservice og uttrykker misnøye med den betydelig økte premien, trekker de bare på skuldrene og sier at det er synd. Tafatt kundepleie.
Bra priser og kundeservice. Tok litt langt å konkludere en sak hvor jeg var skyldig part. Ellers ok bedrift.
Utmerket. Aldri hatt skade hverken på bil eller hus.Positiv anbefaling fra andre.
Sak avslått etter 4 mnd saksbehandling. Liten skade. Påkjørsel omsider ikke bestritt fra Storebrand da det er bilder av bil, dyr, jeger fra Viltnemda. Dette var ikke nok til kasko: fordi: a) skaden ikke stor nok.. skulle ha vært høyere opp på panser. b) skade på skjerm var ikke forenelig med forklaring (fart/vekt på dyr, at det traff skjerm nede.. dyr skal visst sprette høyt). Avslag, får ikke forsikring i Storebrand, anklaget for falsk forklaring og trussel om politianmeldelse. Insinuerer at skade måtte være påført bil før ev etter påkjørsel..
Elendig service, nettsiden fungerer ikke. Ringer man, er de vanskelige og få tak i. Skal du si opp forsikringen, vær obs på å sjekke at dette blir gjort, eller så kan du plutselig få en ny regning. Viktig: Det er også 1 mnd oppsigelsestid. Er ikke fornøyd. Det eneste positive var en god pris, men som ble satt opp etterhvert.
Reparert bilen min ikke som anbefales av bilprodusent dvs dekk på bilen min var cirka 4mm mønster og siden en av dekka var skadet bytte de kun 2 dekk på samme aksel men BMW sier at siden bilen har xdrive dekke kan vare kun 5% forskellen på mønster og nå må jeg kjøpe 2 nye dekk for å følge BMW sin regel for dekk på biler med xdrive. Jeg synes det er dårlig kundebehandling og hvis man kommer i en ulykke da må man ikke stå for extra kostnader. Jeg kunne forstå om det var utslitt dekk men om det ikke skjedd ulykke kunne jeg bruke de dekkene minst et år til.