Sum-it opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble kunde hos Sum-it via Lofoten-kontoret. En telefonsamtale som var meget hyggelig, faktabasert og nøye. Rådgiver spurte gode spørsmål, tydelig at han var ute etter å kartlegge mitt behov, og ikke overselge. Hadde en vannskade etter en tid, takstmann kom dagen etter at skade ble meldt, og penger på konto under en uke etterpå. Bortimot perfekt! Vil du ha et personlig forsikringsselskap som faktisk bryr seg om deg, så velger du Sum-It, og Lofotenkontoret anbefales spesielt.
Endelig føler eg at alle mine forsikringar er riktige. Gode forklaringar som eg trengde! Tusen takk saksbehandler i Karmøy/ Haugesund. Ringe til deg på kveld og du fiksa problemet mitt.
Ble kontaktet av en forsikringsmann her i sogndal. Sa ja til møtet og nå er jeg kommet for å bli. Utrolig hvor stor forsjell det er på agenter i bransjen, følger opp og ordner opp hva enn det måtte være. Er alltid tilgjengelig uansett dag og klokkeslett.
Veldig fornøyd med både priser og vilkår. Seriøst selskap med kjempe hyggelige ansatte. Lette å ha med å gjøre og får forklart alt til et forståelig nivå. Å anbefale til alle som er på jakt etter nytt forsikringsselskap!
Jeg var uheldig og fikk skade på bilen min. skadeoppgjøret gikk smertefritt og veldig enkelt! Min kontakt person i haugesund tar telefonen uavhengig av hva klokken er, her er kundeservice helt utrolig. 10/10 på alle fronter, og så i tillegg sparte jeg penger på å skifte selskap!
Kan anbefale Sum-it og spesielt Lofoten kontoret for en utmerket gjennomgang og forklaring av forsikringsbehov. I tillegg skal kontoret få fem av fem stjerner når uhellet først var ute og det trengtes hjelp til skadebehandling.
Vår kundekontakt og oppfølger!! Hva skulle man ha gjort uten. De svarer med en gang. Null problem 🥳🥳