Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Good points: Officially announced prices are good and with multiple discount codes are even better; Payments by travel insurance are relatively quick and case handling is not complicated. Bad points: Total mess with prices: price on web-page is two times lower compare to price stated in monthly payments. Hidden charges for paper bills, which are not shown anywhere. Mess with payments after changes are applied. No clear payment structure is available anywhere. No payment history available on the web-page. Not able to track changes in service history. Slow response from customer center. Incomplete response provided. Had to contact service center several times to finally make all changes done. No refund for car insurance when mileage is not fully used (successfully received this refund from Storebrand insurance when selling cars or changing insurance company)
Legger på priser så snart du er kunde, liten vilje til å rydde opp for kunde.
Veldig bra. Jeg er fornøyd. Jeg har ingen andre komentarer.
Prisen er for høy- sammenlignet med andre selskaper.
Bra forsikringsselskap. Bra service. Høy pris. Anbefales.
Rask saksbehandling. Hyggelige saksbehandlere. For dyrt.
Prisøkning på 10% på et år er for drøyt, selskapet ber jo om at man bytter til noen andre.
Rotete bedrift, og alt for dyr til å være så uprofesjonelle. Pga rot i dette selskapet, sto vi plutselig uten bilforsikring.
Alt er OK, men hvis prisen er goe eg bøtte. Prisen må være god.
Dårlig kundeservice og lite forutsigbarhet i forbindelse med regninger.
En trivelig og servicinriktad selger som var nøye med oss og forklarte om de forskjellige forsikringene vi ønsket. Men med mye tull om betalinger og varierandes priser ble vi til slutt så lei at vi bytter forsikringsselskap.
Raskt oppgjør ved skade. Evne til å sette seg inn i kundens problem. Bra på pris.
Vet ikke helt om alle andre, men jeg (vi) får hjelp og svar uansett på døgnet. (uansett hva vi spør om)
Har aldri hatt problemer med Tryg. Intet annet å uttrykke. De skadene jeg har hatt på bilen, har blitt ordnet på en grei måte.
Jeg var Tryg kunde i mange år inntil 7 år siden. Aldri mer! Vannrør går lekk i etasjeskillere og vann drypper ned i helt nyrenovert kjøkken. Takstmann mente vi hadde planlagt å renovere badet i løpet av noen år alikevel fordi "det var gammelt", så det ble kun dekket reparasjon av røret, men ikke legging av nytt gulv og membran på gulv/vegger som må til for å få det forsikringsgodkjent etter å ha revet et baderomsgulv. Senere ble bilen vår påkjørt og kondemnert (til tross for tilsynelatende liten skade). Motparten fikk skylden. Tryg ringer meg og kjøpslår om forsikringsoppgjøret mens jeg sitter og kjører bil og jeg må ta avgjørelse der og da. Ser i etterkant at de har sluppet unna med 5-6000,- i forhold til faktisk verdi på bilen. Til alt overmål selges bilen til en mekaniker på merkeverkstedet, for 12000,-. Hvorpå han lett fikser den opp og gir den til sin sønn. Dette til tross for at motpartens bil var forsikret i et annet selskap! Hvorfor prøver Tryg da å lure meg for penger? Jeg og mine etterkommere vil aldri forsikres av Tryg igjen før jeg har fått naturlig erstatning for skadene.
God dialog, effektive samarbeidspartner, rask, kontakt pr e-mail = bra.