Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice og lite forutsigbarhet i forbindelse med regninger.
En trivelig og servicinriktad selger som var nøye med oss og forklarte om de forskjellige forsikringene vi ønsket. Men med mye tull om betalinger og varierandes priser ble vi til slutt så lei at vi bytter forsikringsselskap.
Raskt oppgjør ved skade. Evne til å sette seg inn i kundens problem. Bra på pris.
Vet ikke helt om alle andre, men jeg (vi) får hjelp og svar uansett på døgnet. (uansett hva vi spør om)
Har aldri hatt problemer med Tryg. Intet annet å uttrykke. De skadene jeg har hatt på bilen, har blitt ordnet på en grei måte.
Jeg var Tryg kunde i mange år inntil 7 år siden. Aldri mer! Vannrør går lekk i etasjeskillere og vann drypper ned i helt nyrenovert kjøkken. Takstmann mente vi hadde planlagt å renovere badet i løpet av noen år alikevel fordi "det var gammelt", så det ble kun dekket reparasjon av røret, men ikke legging av nytt gulv og membran på gulv/vegger som må til for å få det forsikringsgodkjent etter å ha revet et baderomsgulv. Senere ble bilen vår påkjørt og kondemnert (til tross for tilsynelatende liten skade). Motparten fikk skylden. Tryg ringer meg og kjøpslår om forsikringsoppgjøret mens jeg sitter og kjører bil og jeg må ta avgjørelse der og da. Ser i etterkant at de har sluppet unna med 5-6000,- i forhold til faktisk verdi på bilen. Til alt overmål selges bilen til en mekaniker på merkeverkstedet, for 12000,-. Hvorpå han lett fikser den opp og gir den til sin sønn. Dette til tross for at motpartens bil var forsikret i et annet selskap! Hvorfor prøver Tryg da å lure meg for penger? Jeg og mine etterkommere vil aldri forsikres av Tryg igjen før jeg har fått naturlig erstatning for skadene.
God dialog, effektive samarbeidspartner, rask, kontakt pr e-mail = bra.