Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har innboforsikring via NITO og boligforsikeing. Men ved skade som eg ikkje hadde noko skuld i har det vore elendig oppfølging (Tryg svarar ikkje eller pulveriserer ansvar mellom utilgjengelege saksbehandlarar…ved klage seier dei alltid at feil skuldast “en misforståelse”). Eg vil anbefale NITO-medlemmar å vurdere andre forsikringsselskap!
Sendte inn skademelding midt i september. Fortsatt ikke avgjort. Fikk beskjed om at skaden dekkes av forsikringen, men der stoppet det. Sendt mange mailer hvor vi oftest ikke får svar, og enda flere telefoner hvor vi hver gang forsikres om at det nå skal tas tak i dette. Men så skjer det ingen ting.. Og Tryg reklamerer med rask behandlingstid? Elendig!
Gode erfaringer ved oppgjør etter skader på hus og bil.
Ingen problemer ved skade. God kommunikasjon med saksbehandler.
Aldri hatt noe problemer med å løse saker, samt veldig hyggelige mennesker som jobber der.
Erfaringen var som forventet fra et vel renomert forsikringsselskap. Pris på reiseforsikring dyr!
Har ikke kontroll på fakturaer. Når en forsikring blir endret, så endrer de ikke fakturaen før 2 mnd etterpå. Byttet selskap i desember, og de hadde sendt oppsigelse til tryg samme måned. Tryg fortsetter og fakturere, så jeg må betale dobbel forsikring, umulig å få kontakt med de, og en ubrukelig chatrobot. Styr unna dette selskapet