Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke kontroll på fakturaer. Når en forsikring blir endret, så endrer de ikke fakturaen før 2 mnd etterpå. Byttet selskap i desember, og de hadde sendt oppsigelse til tryg samme måned. Tryg fortsetter og fakturere, så jeg må betale dobbel forsikring, umulig å få kontakt med de, og en ubrukelig chatrobot. Styr unna dette selskapet
Har økt prisene veldig de siste årene. Er 40 % dyrere en andre forsikringsselskaper
dårlig kundeservice og vanskelig å få tak i på telefon
Har alle forsikringer i Tryg. Er veldig fornøyd. Svarer raskt. Hurtig oppgjør ved skade. Super hyggelige folk på kundeservice.
Det er kanskje for dyrt derfor prøver jeg til å få billig forsikring
Tryg har ikke orden på avtaler og fakturaer. Har fått opp til åtte fakturaer i løpet 14 dager og har konfrontert selskapet. De har ingen svar å komme med i det hele tatt. Fikk beskjed om å slette alle fakturaer og avvente nye, istedet fikk jeg betalingspåminnelser og purring på en faktura som aldri var mottatt eller dukket opp under gamle eller nye. Selv deres hjemmesider viser feil informasjon. Når de gir beskjed om at de skal undersøke saken og komme tilbake med en forklaring skjer det ikke noe. Det de holder på med er kunde-mishandling og utpressing. Styr unna og pass deg for disse kjeltringene.
Fikk en egen kundebehandler, noe jeg har ønsket. Sa da jeg skiftet at jeg ønsker ikke lokketilbud for å skifte, men en avtale som ikke øker med en haug etter 1 år. Ble lovet det. Så økte prisen med 13%, noe som for oss betyr 5000kr i året i økning..