Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært fornøyd med tryg, men når prisen stiger over 17% et år, uten at jeg har hatt en eneste skade alle de årene jeg har vært kunde der. Jeg ringer inn og de mer eller mindre lover at dette skal de endre på, så får jeg ingen tilbakemelding og må selv ringe inn, får da beskjed om at jeg har en alt for god pris i utgangspunktet, og de har ingenting å gå på. Elendig kundeservice!
Etter samtale via tlf fikk jeg beskjed at de skulle dekke mistet husnøkkel som en plutselig hendelse, men viste seg å ikke stemme. Sønnen min ble også frastjålet 1 sykkel på skolen som de sa at de ikke dekket pga. Offentlig sted. Klagde i 2 mnd og fikk da beskjed at de hadde rotet og skulle dekke dette da jeg hadde innbo ekstra. Etter sist sjekk kunne de dekke dette men egenandelen ble for stor. Elendig useriøst og rotete.
Har hatt husforsikring i Tryg noen år med årlig fakturering som er en fordel for selskapet. Hvert år øker de prisen med 20% og man må ringe inn for å "klage prisen ned" I år nektet de å justere prisen og mente at 1100 prisøkning (20%) var på sin plass. Kunne få 100 kr i rabatt om jeg flyttet øvrige forsikringer til Tryg. (sett inn upassende uttrykk her)
Da jeg har hatt 3 glasskader på 3 år fikk jeg brev fra Tryg om at de anser meg som en "risikokunde" og økte våre forsikringer fra 29.000kr i året til 48.000kr i året. Jeg har aldri følt meg så dårlig behandlet av et selskap som jeg har gjort hos Tryg.
Når du blir tiltalt med "kjære deg" når du setter spørsmål til forklaring. Det er ikke bra.
Blir for dyrt! Det kan da ikke være nødvendig med en lang avhandling for å fortelle at prisen er for høy!
Enkelt å ringe eller gå innom. Svarer som regel raskt på telefon elle epost. Ønsker å få tilbud fra flere selskap i og med at Tryg nå ikke har samarbeid med Nordea lenger.