Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde brann i en campingvogn og valgte å spørre Tryg om hjelp for tapte eiendeler som vi hadde med oss. Bl. annet briller, mobiltelefoner og bilnøkler. Her har de gavekort som erstatning, ellers er det fratrekk i utbetalingen fra Tryg. Jeg kjøper ikke mine klær og sko på nettet eller i butikkene forsikringen vil at vi skal bruke. Briller var ikke kjøpt hos Synsam hvor vi fikk gavekort og bilnøkler var maks 3000 kr i erstatning. Verdi på ny bilnøkkel er kr 4 400. Bruk kontant betaling som andre forsikringselskap Tryg! Unødvendig å bruke tid på å diskutere etter en ulykke hvor man trenger hjelp! Vi har brukt forsikringen på reise hvor det ble sykehusinnleggelse. Det var veldig bra! Vi valgte å ikke å akseptere tilbudet fra Tryg, og brukte innboforsikringen vår fra et annet forsikringselskap. Her var pengene på konto dagen etter. Tryg er også sene med å gi tilbakemeldinger. Ventet i 2 uker før vi fikk første tilbud. Etter nesten 4 uker fikk vi siste tilbud som vi ikke aksepterer.
Jeg har hatt både tyveri og behandlingsutgifter på hund, og de behandler sakene raskt og effektivt. Har aldri hatt bedre forsikringer! I tillegg har de en super kundeservice som alltid hjelper til.
God kundeservice når eg har hatt spørsmål om mine forsikringer. Har ikkje hatt problem med det eg har forsikra enda og da er det ikkje lett å skrive om egne erfaringer.
Meget fornøyd, spesielt med kundebehandler Dag Erik H.
Ingen ting er OK med Tryg, føler jeg har blitt lurt.
Lang ventetid etter bilskade. Purret på dem daglig likevel gikk det 3 uker før avgjørelse om at skaden ble dekket. Da dette var min skyld og ansvaret var avgjort fra dag en. Mye krangling frem og tilbake og bilen er ikke i orden selv ett år etter hendelsen. Styr unna.
God kundebehandling, effektiv saksbehandling og raske oppgjør.