Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har sendt feil sluttoppgjør hele 3 ganger. Mye mere enn jeg skulle betale. Jeg som fant det ut selv, ellers hadde dem bare tatt penga. Virkelig dårlig. Enten har de ikke noe kontroll og har ikke noe kunnskap. Eller er bare noe veldig stygge svindlere.
Feile opplysninger lagt inn ved kjøp av ny bil. ( høyere kjørelengde og fører under 23 år ), det er ikke mine opplysninger. Fikk faktura basert på feile opplysninger, og de påstår hardnakket at den er riktig. Første mann jeg snakket med rettet kjørelengde og føreropplysninger og sa de skulle sende ny faktura.....kunne ikke slette faktura som ligger inne med autogiro. Snakket med en dame som sa at jeg skulle forandre beløpet på autogiro med ca. 1550,- Jeg gjorde det....men nå har jeg fått en purring på beløpet som jeg reduserte. Har snakket flere ganger med kundebehandler....men har nå lagt beløpet til betaling. ( de prøver forklare og forklare at slik er det...men nok er nok. Hadde de beklaget rotet som jeg har oppleved... strøket beløpet som det er snakk om....da hadde jeg fortsatt hos Tryg, men de vil heller miste en kunde ham har vært trofast i mange år )Har gitt de beskjed på at jeg kommer til å skifte forsikringsselskap, og sitter nå og innhenter tilbud. Oppsigelse skal de få innen en mnd......
Har betalt fakturaene, aldri vært i kontakt med de.
Har mange forsikringer i Tryg, og er veldig fornøyd.. hjelpsom og proffe på kunde service
Meget fornøgd med kundebehandlig og oppfølging hos Tryg.
Slik som eg opplever tryg e at dei har gode og ikkje minst billige forsikringar
Allt er veldig enkelt og sellskapet er tilmøtesgående på alle sett, men priset har gått kraftigt opp de siste årene