Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt Tryg forsikring i mange år på min lille bedrift. Så ble det innbrudd. Verktøy ble borte med verdi 300,000,- Når jeg ringte Tryg for støtte og hjelp med glass og inventar etter innbrudd over alt. Da fikk jeg vite at nei da min forsikring var sagt opp. De kjente meg ikke en gang. Jeg var ikke kunde så jeg fikk ikke direkte telefon til saksbehandler. Tror det var 040 jeg måtte ringe. Så etter ca en uke. Jo da jeg hadde vist forsikring hos dem. Etter en måned fikk jeg tilbud om 160,000 - 15,000 - egenandel. Jeg bare aksepterte da jeg ikke orket mere fra det selskapet. Jeg ville bli ferdig med hele saken.
Synes forsikringen er dyr. Fornøyd med et tidligere oppgjør med skade på bilen.
Har alle mine forsikringa hos Tryg Som 3 bila, hytte og reise forsikring. Har ikkje hatt noen skade pr dags dato på den bakgrunn er eg godt fornøgd. Hilsen Rolf
Har ikke så mye å utsette på dem. Fikk fikset skaden på bilen uten problem.
God oversikt, men veldig skuffet over at forsikringen er såpass høy etter 1 år med total kunde status. Er ikke fornøyd med prisutviklingen, på blant annet bil - som går opp kr. 1500,- på ett år.
Vet ikke da jeg ikke har benyttet meg av noen forsikringer, men bare betalt de årlige fakturaer. Liker IKKE at økningene fra år til år er såpass høye, derfor vil jeg igjen sjekke markedet.
Jeg har vært hos Trygg (tidligere Vesta) I snart 15 år og fortsatt går forsikringspremien opp med 6-14% hvert år. Jeg har prøvd å stoppe dette ved å ringe og klage men det hjalp ikke. Jeg har nesten aldri brukt forsikringen (utbetaling) og har en helt vanlig bil og en helt middels innboforsikring. I de få tilfelle jeg trengte forsikringen var oppfølgingen greit nok.