Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig kronglete oppgjør, saksbehndlere som er vanselige å få tak i. Og store prisøkninger.
Hadde et lite skadeuhell med bilen.Fikk ordnet dette på en grei og enkel måte.Har bilekstra fors. så mistet ingen bonus.
Gode priser. God kundeservice. Men, ikke lett å få dekket flyreiser og hotell som måtte kanselleres under pandemien.
Både bilforsikring og husforsikring økte med 40% siden 2023. Hvilke andre priser i samfunnet har gjort det? jeg ringte og klaget, og de skulle se på saken, og sende meg nytt tilbud etter et par dager. Jeg hørte ingenting. Ringte igjen, og fikk beskjed om at kundebehandler skulle purre på han jeg snakket med i første samtale. Det skulle gå raskest, ellers kom det til å gå to nye dager. Nå har det gått en uke. Makan til dårlig kundeoppfølgning. Kommer til å bytte forsikringsselskap av prinsipp. Jeg har aldri bedt om å bli kunde hos Tryg, men ble automatisk overført da de kjøpte opp Codan. Nå er det slutt. Skam dere, Tryg!
Jeg inngikk avtale med Tryg som NITO medlem, men var ikke flink nok til å lese informasjonen om at de har sopp og skadedyr dekning gjennom Norsk hussopp forsikring. Dette er det de reklamerer med: Eneste forsikringsselskapet i Norge spesialisert på råteskader, skadedyr og skadeinsekter. 1,2 millioner boligeiere er trygge med Norsk Hussopp Forsikring. Min erfaring fra to saker med dem er at det er overhode ikke samsvarer med praksis. De gir lite informasjon og holder kunden fult ut ansvarlig for absolutt alt, på tross av elendig oppfølging av skadesak. Forsikringen er null verdt når man melder inn skaden, det er greit nok at jeg som kunde må påvise skadeomfanget, men når jeg har spurt hvor mye skadedyr inspektør som har vert til stede ønsker å se, så har svaret vert at det var ikke så viktig. De har ikke noe med skadeomfanget å gjøre, det var ikke deres job men en takstmanns ansvar, først ett år etterpå ble det ordnet med takstmann. Enda jeg påpekte at det er muligheter for bygningsskade for over ett år siden. Jeg har aldri hvert borti makan til dårlig service. Jeg har tidligere vert borti flere vannskader og da har takstmann alltid vert opptatt av å avdekke hvor stor skadeomfanget har vert, men Norsk hussopp forsikring er mere opptatt av å slippe unna forsikringsansvaret. Dette står også på hjemmesiden – Skader utvikler seg ofte over flere år uten å bli oppdaget. Da er det greit å ha støtten du trenger. Svein Stormoen, skadesjef Norsk Hussopp Forsikring. Hvor er støtten til meg og skadene på mitt hus, den er lik null. Denne saken sender jeg over til TV2 Hjelper deg så for vi se.
De gir gode priser fra Nito. Selvom fra det andre året kompenserer de prisene godt. Salgsavdelingen og deres forretninger er en katastrofe. De har designet en veldig dårlig nettside, og de ser ikke ut til å ha nok inntekt til å bruke moderne teknologier og oppgradere sine tjeneseter. ikke noe app heller!
Endrer pris uten beskjed, men ellers god kundeservice