Tryg Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg inngikk avtale med Tryg som NITO medlem, men var ikke flink nok til å lese informasjonen om at de har sopp og skadedyr dekning gjennom Norsk hussopp forsikring. Dette er det de reklamerer med: Eneste forsikringsselskapet i Norge spesialisert på råteskader, skadedyr og skadeinsekter. 1,2 millioner boligeiere er trygge med Norsk Hussopp Forsikring. Min erfaring fra to saker med dem er at det er overhode ikke samsvarer med praksis. De gir lite informasjon og holder kunden fult ut ansvarlig for absolutt alt, på tross av elendig oppfølging av skadesak. Forsikringen er null verdt når man melder inn skaden, det er greit nok at jeg som kunde må påvise skadeomfanget, men når jeg har spurt hvor mye skadedyr inspektør som har vert til stede ønsker å se, så har svaret vert at det var ikke så viktig. De har ikke noe med skadeomfanget å gjøre, det var ikke deres job men en takstmanns ansvar, først ett år etterpå ble det ordnet med takstmann. Enda jeg påpekte at det er muligheter for bygningsskade for over ett år siden. Jeg har aldri hvert borti makan til dårlig service. Jeg har tidligere vert borti flere vannskader og da har takstmann alltid vert opptatt av å avdekke hvor stor skadeomfanget har vert, men Norsk hussopp forsikring er mere opptatt av å slippe unna forsikringsansvaret. Dette står også på hjemmesiden – Skader utvikler seg ofte over flere år uten å bli oppdaget. Da er det greit å ha støtten du trenger. Svein Stormoen, skadesjef Norsk Hussopp Forsikring. Hvor er støtten til meg og skadene på mitt hus, den er lik null. Denne saken sender jeg over til TV2 Hjelper deg så for vi se.
De gir gode priser fra Nito. Selvom fra det andre året kompenserer de prisene godt. Salgsavdelingen og deres forretninger er en katastrofe. De har designet en veldig dårlig nettside, og de ser ikke ut til å ha nok inntekt til å bruke moderne teknologier og oppgradere sine tjeneseter. ikke noe app heller!
Endrer pris uten beskjed, men ellers god kundeservice
Gikk fra de for tre måneder siden, betaler forsatt, fakturer kommer fra nåværende selskap og fra trygg de kommunisere ikke med hverandre dette, og kunde lider etter det.
Helt Greit. Men ikke på pris.Prisen er helt Uaktuelt
Begynner å bli i dyreste laget etter så mange år. Har aldri hatt bruk for forsikringer på Hus, Reise. Bilforsikring brukt en gang for 30 år siden, untatt frontruterep. på begge biler.
Ikke dekning der andre forsikringsselskaper dekker når uhell er ute. Korte svar fra behandler med krass undertone.