Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det virker som om de jobber hardt for å gjøre det vanskelig for kundene å ta kontakt.
Oppfølging av feil som konsulent/selskap har gjort, feil med bonus, og ikke oppretting av denne. Har vist til tidligere avtaler om bonus, og som er endret senere, og er beviselig feil.
Har møtt negative kunde behandlere. Men har fått snar kontakt ved behov.
Hva som er bra? Prisen, og heller ikke mye tull ved bruk av forsikringen. Derimot er det en dårlig "min side", der bare deler av kommunikasjonen min med selskapet blir lagret (slik den igrunnen skal). Og når en forsikring er sagt opp forsvinner den fra siden lenge før den skal bli deaktivert. Og fakturaer? Nei, får kun purringer. Dvs må jeg: 1. Logge inn på Tryg hver eneste måned for å sjekke purringen 2. Ringe til "kundeservice" for å få slettet gebyr og renter. 3. Få litt kjeft fordi det er klart jeg må betale selv om de ikke klarer å sende ut faktura. Er selvfølgelig MIN skyld at de ikke sender faktura. (i følge dem) 4. Betale purringen. 5. Vente på neste purring. Rewind, repeat. Og dette med avtalegiro og efaktura... :-S Nei, er heller ikke problem med dekning på konto.
Biligbillig. Vi kuttet vekk 1/3 av regningen på å flytte over. Har ikke hatt noen skader ennå, så jeg kan ikke si noe om håndtering av dette.
Bra kundeservice, men gir ikke det de lover. Har en reiseforsikring og fordi Tryg lagt inn feil i systemet får jeg ikke forsikringen dekket.
+ Har fått fantastisk hjelp og oppbacking i forbindelse med sykdom på reise og savnet bagasje samt tyveri av personbil. - Uforståelig prisøking de siste årene. 28 % fra sep. 2015 til sep. 2016 20 % fra sep. 2017 til sep. 2018.