Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Syns det er dyrt, har lyst og prøve noe annet. Kanskje noen andre er billigere?
Fikk tilbud om forsikring, etter hvert oppdager jeg at kjørelengden var halvert. Da kan prisen være lav .
Totalsummen på forsikringene endres til tider uten forvarsel, slik at man blir liggende etter på betalingen opptil flere ganger. Ved samtale med selskapet forklarer de heller ikke grunnen til dette, men bare mener på at man skal betale.
Litte forhandlingsrom når man allerede har avtale via fagforening. Ellers godt fornøyd.
Fikk en overraskende høy regning som ikke stemmer, ringer inn til en små uhøflig kundebehandler, jeg spør om han kan sjekke at regninga var riktig, kort fortalt sier han at det ikke var vits i å sjekke, bare betal den. Fikk da en måned senere et brev om at 2/3 deler av beløpet skulle tilbakebetales fordi regningen var feil, det tok lang tid før pengene kom tilbake også. Dette har gjentatt seg flere ganger. Så fikk jeg plutselig en dag melding om at den ene regninga jeg fikk på rundt 1000 kr var feil, og jeg skulle heller betale 3000 kr, noen dager etter fikk jeg et brev om at jeg ikke hadde betalt forsikringen (som jeg hadde) og de avlyste forsikringsavtalen.. nå sender de masse forskjellig surr... forskjellig kundebehandler hver gang man ringer og bare noe surr, styr unna! Hodepine ++
Tryg er elendig på kundebehandling. Bruker lang tid som virkemiddel i skadeoppgjør. Vær obs på takstmenn som Tryg mener er veldig dyktige. Håpløst at forsikringsselskap får holde på på denne måten. Bytt forsikringsselskap er mitt beste råd til Tryg-kunder.
Styr unna dette selskapet. De holder ikke det de lover. Bare så synd at det blir merkbart først når du trenger de. Det minste jeg forventer av et forsikringsselskap, er et enkelt svar på min hendvendelse over mail. Men ikke forvent dette her.