Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk en overraskende høy regning som ikke stemmer, ringer inn til en små uhøflig kundebehandler, jeg spør om han kan sjekke at regninga var riktig, kort fortalt sier han at det ikke var vits i å sjekke, bare betal den. Fikk da en måned senere et brev om at 2/3 deler av beløpet skulle tilbakebetales fordi regningen var feil, det tok lang tid før pengene kom tilbake også. Dette har gjentatt seg flere ganger. Så fikk jeg plutselig en dag melding om at den ene regninga jeg fikk på rundt 1000 kr var feil, og jeg skulle heller betale 3000 kr, noen dager etter fikk jeg et brev om at jeg ikke hadde betalt forsikringen (som jeg hadde) og de avlyste forsikringsavtalen.. nå sender de masse forskjellig surr... forskjellig kundebehandler hver gang man ringer og bare noe surr, styr unna! Hodepine ++
Tryg er elendig på kundebehandling. Bruker lang tid som virkemiddel i skadeoppgjør. Vær obs på takstmenn som Tryg mener er veldig dyktige. Håpløst at forsikringsselskap får holde på på denne måten. Bytt forsikringsselskap er mitt beste råd til Tryg-kunder.
Styr unna dette selskapet. De holder ikke det de lover. Bare så synd at det blir merkbart først når du trenger de. Det minste jeg forventer av et forsikringsselskap, er et enkelt svar på min hendvendelse over mail. Men ikke forvent dette her.
Hadde heldigvis vår barneforsikring i Tryg. Meldte inn skade som ikke dekkes av alle forsikringsselskap, dokumenterte skaden og vipps... Sånn skal et forsikringsselskap være👍🏻
Det tar lang tid å aktivisere forandringer i polisen. Greit oppgjør ved skade.
Bare rot med giroene dem sender ut. Aldri betalt meir på en forsikringsavtale!
Mye rot for å få alt på plass. Ble lovet alt av forsikringer hos en partner. Men endte opp med Livsforsikringer hos Nordea. Ble 5000-6000 kroner dyrere enn det som ble tilbudt under møte med Agent. 2 mnd, etter oppsigelse så kom det regning på 4000 kroner som dem sliter med å forklare meg hvorfor.