Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av Tryg som forsøkte å selge meg forsikringer. Så ber jeg om tilbud, og de vil ikke gi meg noe skriftlig. Dette synes jeg var veldig useriøst, ble oppringt via Borg Forsikring AS. I tillegg bombarderer de meg med SMS fra deres CRM-system, og en masse oppringninger og videre oppfølging. Nei - jeg vil ikke være kunde i et selskap hvor første møte skal være så useriøst og masete - da sverger jeg heller til Storebrand som aldri ville oppføre seg på denne svært useriøse måten.
Hei Kalle! Det er ikke noe kjekt å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss i Tryg. Vi jobber hver dag med å tilby kundene våre gode forsikringer og rådgivning, og er åpen for forslag om det er noe vi kunne gjort annerledes for deg. Mvh Tryg forsikring
En knust telefon etter ett uhell på reise ble ikke dekket. En vannskade fikk latterlig lav takst, så vi endte opp med å betale hele jobben pluss en del av egenandelen.
Hei Stian, Dette var ikke så kjekt å høre, kontakt oss gjerne om du har noen innspill til hvordan vi kunne gjort ting annerledes. Mvh, Tryg Forsikring
Så utrolig fornøyd med oppfølgingen og all tilrettelegging. De ordner absolutt alt. Jeg har vært utsatt for et uhell, operasjon og sykehusinnleggelse her i Tyrkia i 9 døgn.
Hei Liv, Dette var en ekstra hyggelig tilbakemelding å få, tusen takk for at du deler din opplevelse som kunde i Tryg! :-) Og ikke minst godt å høre at alt løste seg på godt vis. Mvh, Tryg Forsikring
Helt OK. Jeg har ikke hatt skader så ingenting å utsette på de.
Prisen har økt så mye fra i fjor. Jeg ønsker derfor pris fra andre selskaper.
Meget dårlig oppfølging og informasjon når det gjelder progress i saker.
Har ingen forferdelig erfaring, selskapet er bare rett og slett for dyrt.. Har konferert med flere venner, og de ble sjokkert over hvor mye jeg betaler i måneden sammenlignet med hva de selv betaler for lignende forsikringer i andre selskap.
Hei Ingrid, Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg, det er ikke dette vi ønsker for kundene våre. Du må gjerne ta kontakt med oss, slik at vi kan få tatt en gjennomgang av avtalen din, og se på hvilke muligheter det er for å få redusert månedsprisen. Mvh, Tryg Forsikring