Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ikke noe hjelp av Tryg etter at jeg måtte kansellere turen min til Thailand måte klage til Reiseforum og gjøre alt sjøl. det er derfor at jeg vil skifte forsikring selskap.
Ved innmeldt skade var prisvurderingen av skaden forsåvidt grei og forståelig. Men jeg fikk under halvparten av prisvurderingen som kontant, resten blir stående som gavekort. Det er en elendig løsning når man blir bundet opp til deres system og hva de vurderer er best valuta for pengene. Jeg meldte inn skade via innboforsikring. Man kan jo undres hva som hadde hendt om huset hadde brent ned og man skulle fått en drøss med gavekort for å erstatte innbo. Ikke aktuelt!
Prisene har gått betydelig opp og jeg blir ikke belønnet for min lave skadehistorikk.
Holdt på å ringe og skrive til dem i over 10 dager nå for å omrokkere på noen forsikringer. tror ikke det er utført enda. De sier det er utført, men når jeg sjekker så har det ikke skjedd noe .synes dette er helt uhørt at man skal vente så lenge. vi lever i år 2021, hvor vanskelig er det å trykke på noen knapper. ikke alltid kundebehandlere er like oppegående. Mangler fremdeles å utføre en handling. Hvorfor tar det minimum over 3 dager før dere utfører noe som helst. Har fått et veldig godt tilbud fra et annet selskap nå, så jeg vurderer å bytte
Tryg har solgt og sagt opp min forsikring uten min tilatelse. Pluss veldi mye annen unødvengig tull.
Vannlekasje i vårt hjem. All tid gikk med på å bli trodd. De ville sette inn et hybekjøkken til en familie med en katt i en totalskadd leilighet. Skadebehandler gjorde kankje en for god jobb for Tryg.
Jag har varit nöjd med trygg reseforsikkring. Jag fick t.ex ersättning direkt, utan problem, när min kamera blev stulen på en resa.