Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De svarer bare på henvendelsene dine fran til ett visst punkt og så er det stopp, jeg får altså ikke den servicen/oppfølgingen jeg trenger.
Hvet ikke, sikkert helt greit. Trivdes ganske så bra det
Finner løsninger og får livet til å gå videre
tryg økte forsikringsavtalen på innbo med 22 % ved hovedforfall etter at jeg hadde vært kunde i et år. Ingen skader på noe innbo, ikke brukt forsikringen, men likevel øker de. useriøst synes jeg. Fikk en email 32 dager før hovedforfall om at det fantes neste års avtale som jeg kunne endre på hvis jeg ville, kanskje du har kjøpt noe nytt og vil høyne forsikringsummen sto det. Nei tenkte jeg, jeg har jo ikke det og da går den vel som før, men..det gjorde den ikke. Jeg måtte inn på avtalen og scrolle nedover og oppdaget da at det var lagt på 22 %. useriøst synes jeg