Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde forsikret oss gjennom Tryg, da naboen hadde ett uhell medførte at taket ramlet inn til oss med masse varmt vann etter... Trodde dette var noe vi var forsikret for. Fikk ødelagt datautstyr og annet for minst 30.000. Fikk svar fra Tryg at forsikringen ikke dekket dette, da det kunne komme av noe annet enn rørnettet...…. Jeg skal aldri ha noe mer med de å gjøre, uansett om min klage fører frem eller ei. Elendig kundebehandling fra A til Å, både når jeg skulle melde skade, og ikke minst når de behandlet skaden. Den eneste gode behandlingen jeg har opplevd av Tryg er når de solgte forsikring til oss. Stor skam!!
Hei Hans! Det var kjedelig å høre at du har hatt en lei opplevelse av Tryg når uhellet har vært ute. Det er absolutt ikke slik vi ønsker det skal oppleves når man har hatt et uhell. Vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger. Vennlig hilsen Tryg Forsikring
Selv 45+ har dem 50% høyere MC forsikring.. Har hatt fordelsforsikringsavtale. Ingen skader. Ringte inn før jeg byttet og varslet om bytte.Ingen nytte..
Hei Bo! Det er mange faktorer som spiller inn på prisen på forsikringen. Det er ikke alltid vi kommer best ut i pris, men vi prøver å ihvertfall alltid ha de beste dekningene. Ta gjerne kontakt med oss for nytt tilbud slik at vi kan ta en gjennomgang og se hva vi kan tilby. Vennlig hilsen Tryg Forsikring
Utmerket kundebehandling og meget profesjonell, hyggelig og positiv, bli og imøtekommende, rolig og saklig.
Hei Vera. Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Vennlig hilsen Tryg Forsikring
Dem har gode priser, men når uhellet skjer så mottar man lang behandlingstid, må ringe og mase, nytter ikke og kontake andre saksbehandlere da kun en er tildelt saken. Og må da få tak i denne personen hver eneste gang man lurer på noe. Nei, jeg er så skuffet og så lite imponert at jeg kommer til og si opp mine forsikringer og bestille nye hos selskapet jeg var hos før jeg byttet til Tryg. Jeg angrer for og si det sånn, bare for og ha spart noen få kroner. Da jeg fikk vite at pris ikke var alt men også dekninger og behandlingstid, ja jøss! Kostet meg mer enn det lille man har spart.
Hei Lars! Det var kjedelig å høre at du har hatt en lei opplevelse av Tryg når uhellet har vært ute. Det er absolutt ikke slik vi ønsker det skal oppleves når man har hatt et uhell. Vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger. Vennlig hilsen Tryg Forsikring
Jeg har forbundsforsikring via TRYG og er brukbart bra fornøyd. Ønsker en ny vurdering/litt bedre pris på mine forsikringer; bil innbo og reise, om mulig. Jeg har hatt 1 skade ila året, reisesyke i utlandet. TRYG var rask og grei til og håndtere det da sykdommen oppsto. Fikk god veiledning. Ikke noe spesielt negativt så langt i år og bemerke seg.
Hei! Så kjekt å høre at du var fornøyd med skadeoppgjøret når uhellet først var ute. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan ta en gjennomgang av din avtale og se om det er noe å gjøre med prisen. Vennlig hilsen Tryg Forsikring
Jeg skal være dekket gjennom flere forsikringer i Tryg, men der er saksbehandlingen så svak at det ikke er noe poeng å ha noen videre kontakt utenfor domstolen. Blant annet krever de at jeg selv måtte ta saken direkte med motparten da jeg selv var ute av stand til å følge opp saken grunnet skaden. Siste e-post fra Tryg`s Senior Advokat mener jeg selv skal følge opp selskapet ved ulike krav så som å undersøke hva Tryg dekker under mine forsikringene. Tryg har utbetalt en sum så patetisk, kr. 3.000,-, at det nærmest må regnes mobbing. Skadelidte har ikke helse til å ha med slike å gjøre og sier opp sitt fremtidige forhold til Tryg oppfordrer alle til gjøre det samme.
Hei! Det var leit å høre at du har hatt en slik erfaring hos oss. Ta gjerne kontakt med oss igjen slik at vi kan kan få sett på saken på nytt. Vennlig hilsen Tryg Forsikring
Misfornøyd med tilbud på mine samlede forsikringer.