Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter en måned med krangling sitter jeg igjen med følelsen av å ha blitt lurt gang på gang. Forsikringsselskapet kondemnerte bilen vår og ville ikke gi denne tilbake grunnet at dette ikke var forsvarlig for økonomiske og sikkerhetsmessige årsaker. Jeg finner nå ut etter å ha måtte legge ut egne penger for ny bil, at Tryg ikke skal vrake bilen allikevel. Kjempehyggelig å ha vært kunde så lenge jeg ikke har vært utfor noen ulykker
I mitt tilfelle gjelder dette utenlandsreise som for så mange andre ble stoppet av pandemi. Vi kunne avbestilt reisen og vært dekket av forsikringen men fikk følgende anbefaling av rådgiver: «Vi anbefaler deg å ikke avbestille reisen hos flyselskapet/turoperatøren før avreisedatoen er passert. Hvis reisen blir kansellert av flyselskapet/reiseoperatøren vil du normalt ha rett til å få igjen pengene derfra.». Det som i praksis skjer er at flyselskapet kansellerer flygningen og Tryg slipper erstatningsansvar. For meg betyr der 6–7 måneders ventetid mens saken behandles i transportklagenemnda. Til sammenligning har reisefølget med forsikring i IF fått hele beløpet dekket ved første henvendelse.
Har alltid fått god service og hurtige oppgjør.Har selv oppbevart kvitteringene etter oppgjør, noe som lettere arbeidet.
Aldri opplevd så dårlig behandlet som i tryg. For guds skyld hold dere langt unna dem. Værre en dem fins det ikke.
Fikk kjempetilbud på forsikringer på grunn av OBOS medlemskap, Men så økte prisene på bilene med 60%.
Det hjelper ikke å ha grei pris, det har dem faktisk heller ikke det, men men. i løpet av 25år har jeg hatt tre saker hos dem, og har da dårlig opplevelse av dem tre. Det er ikke tilfeldigheter. Elendig på service .
Det er ingen vits i å ha forsikring hos Tryg. De finner alltid en måte å unngå å dekke skadene.