Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg vil understreke at det jeg her kritiserer ikke er knyttet til om selskapet mente de burde dekket skade eller ikke. Jeg stoler på selskapets takstfolk, og har ingen problemer med dem. Men kundebehandling? Har ikke opplevd verre, noen gang. Jeg er en tålmodig sjel og klager to ganger på at ingenting skjer over en 3 måneders periuode. Etter ca 4 måneder får jeg svaret, "saken går sin gang", som om dette er noe de jobber aktivt med. Etter 5 måneder får jeg beskjed om at saken hadde vært avgjort forlengst om jeg bare sendte inn kvittering(!), de har da fortalt meg i 5 måneder at de venter på en takst fra mitt verksted, og har ikke EN eneste gang gjort meg oppmerksom på at en kvittering fra meg ville gjort susen. I mellomtiden har de fått takst, og kvittering betyr ikke noe lenger.Helt absurd, og et selskap jeg aldri bruker igjen.
fik ikke noe hjelp når jeg trengte det som mest dette gjelder en båt skade men takkseringa ble alldrig gjennomført så derfor ikke noe hjelp
Sendte inn min første skademelding noensinne - etter å ha vært en lojal kunde i mange år. Det oppsto noen misforståelser angående søknaden min, og i stedet for å sende en mail eller lignende for å få en utdyping, ble jeg kalt inn til avhør hos forsikringsselskapet og behandlet som en kriminell. Jeg hadde selvsagt ikke gjort noe galt, og ble "frifunnet" for svik. Synes uansett det var en utrolig guffen og ugrei prosess. Styr unna Tryg, de gjør alt for å slippe å betale ut penger, og vil behandle kunder som ber om å bruke forsikringen sin dårlig.
Har akkurat byttet mine private forsikringer etter snart 20 år fra Tryg til Winterbergh og har fått en premie reduksjon fra 54900,- til 26600,- med topp dekning på samme produkt Det er bare helt uhørt og jeg føler meg utnyttet og irritert på at jeg ikke har sjekket tidligere. Per T
Flott kundebehandling og bra kundekontakt. Hadde en skade på min bile og Tryg løste saken på kort tid
ringt saksbehandler en hel uke uten at de svarer. fått en annen som ikke kan gi skikkelig svar. er total forsikret .ser ikke annen løsning enn å si opp avtalene
Har vært kunde hos Tryg i ca.40 år. Har heldigvis aldri hatt bruk for dem.For ett år siden ble det oppdaget "råteskade",etter en skjult vannlekkasje som har vært i flere år.Ettersom jeg ikke fikk hjelp,måtte jeg selv betale for skaden.